Connect with us

Stories

7 Haiwan Yang Dikenali Dengan Sifat Setia

Published

on

Advertisement


Antara anjing dan kucing, anjing lagi dikenali dengan sifat setia kepada tuannya. Macam dalam kisah Hachiko seekor anjing yang setia dengan tuannya walaupun tuannya dah mati. Itu kalau setia dengan tuannya. Kalau dengan pasangannya pula kita tengok kucing, yang boleh dikira antara yang tak setia. Siapa yang ada kucing tu tahu lah yang kucing ni dengan anak sendiri pun boleh ‘kahwin’….

Advertisement

Click here to read the full article.

Source:

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Facebook

Advertisement

Recent Posts