Connect with us
The Fly Rakyat Take Over

Stories

Fakta² Menarik Tentang Menangis

Published

on

Advertisement


Kebiasaannya kaum lelaki ni merupakan kaum yang jarang dan sukar untuk menangis. Mungkin menangis sendirian tu selalu lah, tapi untuk nangis di depan orang lain tu agak jarang berlaku. Tak kisah lah kalau korang yang jenis suka menangis atau pun tak, Thelaki baru je buat satu cabaran ‘Lelaki Cuba Untuk Menangis.’ Dalam video tersebut korang boleh tengok sendiri bagaimana lelaki menangis…

Advertisement

Click here to read the full article.

Source:

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Recent Posts

Recommended Post

Advertisement

Facebook

Advertisement