Connect with us
The Fly Rakyat Take Over

Stories

Haiwan Rare Yang Digunakan Semasa Perang

Published

on

Advertisement


Kalau nak cakap pasal haiwan yang digunakan semasa perang rasanya banyak je yang korang dah tahu seperti kuda, gajah dan anjing. Tapi kali ni aku nak bagi senarai haiwan yang korang sendiri tak terfikir haiwan ni pernah digunakan masa perang. Jangan kata manusia je yang berani ke medan perang, haiwan pun berani juga cuma selepas dilatih lah. So jom kita tengok haiwan apa yang kita tak…

Advertisement

Click here to read the full article.

Source:

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Facebook

Advertisement

Recent Posts

Recommended Post