Connect with us
The Fly Rakyat Take Over

Stories

Ini Sebab Kenapa OnePlus 8 Pro Ada Kamera X-Ray

Published

on

Advertisement


Rasanya dari zaman dulu-dulu lagi kita dah banyak kali terbayangkan suatu ciptaan yang membolehkan kita lihat daripada sebalik tembusan atau x-ray vision lah. Ala macam kuasa x-ray vision yang Superman ada tu. Untuk apa kegunaan tersebut, kami tak boleh nak terangkan tapi sebabkan kita kecik-kecik dulu memang kita nak tengok bermacam-macam disebalik dinding atau sebagainya lah kan?

Advertisement

Tapi itu…

Click here to read the full article.

Source:

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Recent Posts

Recommended Post

Advertisement

Facebook

Advertisement