Connect with us

Stories

Kenapa Kita Tak Suka Suara Sendiri Dalam Video

Published

on

Advertisement


Pernah tak korang rakam video korang lepas tu bila dengar balik korang rasa macam buruk gila suara korang. Rasanya ramai je yang rasa macam ni termasuk lah aku. Memang rasa pelik bila suara dalam video atau audio yang kita rakam tak sama dengan suara yang kita dengar setiap hari ni. Suara nyanyi tu lain lah sebab nyanyian tu ada melodi yang merdu, unless korang nyanyi tak sedap macam aku….

Advertisement

Click here to read the full article.

Source:

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Facebook

Advertisement

Recent Posts