Connect with us
The Fly Rakyat Take Over

Stories

Nak Bercuti? – Ini Sedikit Tips Melancong Semasa PKPP

Published

on

Advertisement


Bila dah nak masuk bulan Julai ni, mesti korang yang rajin melancong ni dah ada plan nak melancong ke mana kan? Yelah dari bulan Mac hari tu terpaksa ikut Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dan mungkin ada planning melancong yang lain masa tu terpaksa dibatalkan atas sebab keselamatan diri. Sekarang kita pun dah memasuki fasa pemulihan dan berharap tak akan ada lagi kes-kes aktif COVID-19 dalam…

Advertisement

Click here to read the full article.

Source:

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Facebook

Advertisement

Recent Posts

Recommended Post