Connect with us
The Fly Rakyat Take Over

Stories

Tukang Tidur Dengan Bayaran RM3,000 Dicari!

Published

on

Advertisement


Mungkin sebelum ni korang dah pernah terbaca mengenai pekerjaan sebagai seorang tukang tidur. Kalau dah nama pun pekerjaan, mesti lah dibayar. Siapa je yang tak nak kalau dibayar untuk tidur, betul? Bagi yang dah lama mengidam untuk mencari kerja sebagai tukang tidur di Malaysia, ini lah masa yang paling sesuai untuk korang memohon jawatan pekerjaan sebagai Sleep Executive yang ditawarkan oleh…

Advertisement

Click here to read the full article.

Source:

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Recent Posts

Recommended Post

Advertisement

Facebook

Advertisement