Connect with us
The Fly Rakyat Take Over

Stories

Video Game Seram Yang Korang Boleh Cuba Dengan Member!

Published

on

Advertisement


Ada tak peminat permainan video genre seram dekat sini? Kalau ada memang ini lah tempat yang sesuai untuk korang explore permainan video seram yang lain. Genre seram ni selalunya tak ramai yang nak main, yelah sebab seram! Kalau main sorang-sorang pula memang sentiasa rasa ada yang memerhati di belakang. Sama juga lah kan macam tengok filem seram sorang-sorang. Tapi kalau korang tak berani…

Advertisement

Click here to read the full article.

Source:

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Facebook

Advertisement

Recent Posts

Recommended Post